ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
Η αρχή της συμπαραγωγής είναι να παράγει ηλεκτρισμό με χαμηλότερο κόστος χρησιμοποιώντας το αέριο ως πηγή ενέργειας.
Οι απώλειες ανακτώνται σχεδόν πλήρως με τη μορφή θερμότητας για θέρμανση ή ζεστό νερό, έτσι η συμπαραγωγή επιτρέπει να παραχθεί το kWh ηλεκτρισμού στην τιμή του kWh αερίου (πάνω από 3 φορές φθηνότερα).
Φανταστείτε ότι κρατάτε ένα όμορφο, ζουμερό μήλο. Δαγκώνετε μία φορά μέσα του και μετά το πετάτε. Δεν είναι αυτό σπατάλη; Αυτή είναι η εικόνα του πώς παράγεται σήμερα ο ηλεκτρισμός στις μεγάλες μονάδες. Οι μονάδες άνθρακα και αερίου και οι πυρηνικές μονάδες εκμεταλλεύονται μόνο το ένα τρίτο της ενέργειας που χρησιμοποιείται.
Φανταστείτε τώρα ότι τρώτε αυτό το μήλο αφήνοντας μόνο τα κουκούτσια και την ουρά. Τώρα μπορείτε να φανταστείτε πώς είναι η συμπαραγωγή. Η θερμότητα που παράγεται κατά την παραγωγή ηλεκτρισμού δεν μένει ανεκμετάλλευτη.
Η συμπαραγωγή είναι μια διαδικασία που στοχεύει να παράγει ταυτόχρονα
{"SPECIFICATIONS":"• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20\n","AVANTAGES":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.\n• Έως 3,4% οικονομία αποδεδειγμένη από τη δοκιμή κινητήρα οικονομίας καυσίμου M111 FE.\n• Τεχνολογία \"Low SAPS\" για την προστασία των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων Euro 6.\n• Εξαιρετική προστασία του κινητήρα κατά την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες.\n• Δυνατότητες παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού.\n• Εξαιρετικές επιδόσεις του κινητήρα υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.\n• Εξαιρετική προστασία κατά του σχηματισμού αφρού, σκουριάς και διάβρωσης.","APPLICATION":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ των αυτοκινήτων Volvo Euro 6 που απαιτούν την προδιαγραφή Volvo VCC RBS0-2AE\n"}